Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Heihei, jeg joinet hundesonen fordi vi har tatt opp gjeting med Storm, og fordi jeg gjerne vil være med på diskusjoner og samtaler innen gjeting, agility, adferd og trening av hund, da dette int. meg stort Storm er 1år gammel Border Collie hann, og vi trener mye sammen dag ut og dag inn <3 Han er lydig, oppvakt, elsker å jobbe og utrolig sosial. Han er glad i alle slags dyr, og elsker oppmerksomhet og det å få bruke seg. vi driver både gjeting, agility og lydighet, og Storm elsker å være med i stallen og få lov til å være litt hund innimellom og bare kose seg Ellers har jeg forlovede og har en liten gutt i magen, tre uker igjen til termin Så det skal bli spennende tider fremover. Har også hest, katt og kanin. Siter
marjea Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Velkommen! Det er helt lov å legge ut en masse bilder av den godgutten Storm altså, - det liker vi! 1 Siter
Caro Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 velkommen! Jeg har også en bc gutt på 1 år, vi driver også med agility, lydighet og gjeting! Siter
Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Det kommer nok bilder etterhvert, ja Så kjekt da Caro! Hva heter han? Siter
Caro Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Det kommer nok bilder etterhvert, ja Så kjekt da Caro! Hva heter han? Hehe det er Caro han heter. 1 Siter
Daracia Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 åja tenkte at det var du som het Caro, jeg Siter
Caro Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 åja tenkte at det var du som het Caro, jeg Hehe, det hadde vært kult det da! Men jeg heter Mina jeg Siter
Recommended Posts