Justisia Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Et eller annet sted i allle tingene mine har jeg en Ostermaskin, men jeg skulle helst ha hatt den i går, men klarer ikke finne den. Så da lurte jeg på å kjøpe en billigtype, fordi jeg trenger det akkurat nå. Men rimelig pris er enkelte ganger det samme som dårlig kvalitet, så da undres jeg på om noen her inne har erfaring og kan anbefale en billigtype maskin bare for et par gangers bruk. Er en cavalier som skal klippes ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 For en brukandes maskin må du nok allikevel oppi nærmere en tusenlapp. Karlie hos dyrebutikkene er en "billig" maskin, koster likevel nesten tusen penger og du må regne med at den ikke varer lenge. Jeg sverger til andis maskinene og disse kan du få til rundt 15-1900 troor jeg.. Disse brukes også av mange hundesalonger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Hvis den bare skal brukes et par-tre ganger så kan du sjekke på Clas Ohlson. De har en liten maskin, hvor bredden på skjæret er i underkant av 3 cm. Funker hvis man ikke er nøye på resultatet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts