Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 (endret) Jeg trenger å få meg en 9mm for å trene på skuddene til bruksen, men det er dyre saker. Er det noen som har forslag om hvor jeg kan få kjøpt en ok og så billig som mulig 9mm? Edit: Og slapp av, jeg har ikke tenkt å gå rundt og skyte inni boligfelt og skremme vannet av folk Endret 7. Mai 2012 av Snusmumrikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Å jo da hihi nei spør i nermeste sportsbutikk jeg kjøpte hvertfall min på intersport for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 XXL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Har ingen tips, men må man ha løyve på det eller kan hvem som helst kjøpe seg en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Har ingen tips, men må man ha løyve på det eller kan hvem som helst kjøpe seg en slik? Nei Jeg kjøpte min på XXL til rundt 1000,- for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flopp Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 En bekjent kjøpte på sportsavdelingen på Coop OBS for en stund tilbake, kostet like under 1000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Takk for svar folkens! Ja, jeg har funnet flere til rett under 1000-lappen, men hadde håpet at det var mulig å finne en litt billigere et sted. Men da ser det ut som jeg må ut med såpass da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabor Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Jeg kjøpte på armybutikken , 9mm smeller skikkelig, om du vil spare noen kroner og hørselen så vurder 22 cal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Jeg kjøpte på armybutikken , 9mm smeller skikkelig, om du vil spare noen kroner og hørselen så vurder 22 cal. Takk for tips, men det må være 9mm (eller noe som har så godt som samme smellet som 9mm). Poenget er at det skal smelle høyt Det er 9mm som brukes på konkurranser, og da ser jeg ikke poenget i å trene med noe annet. Jeg har ihvertfall sett at en del hunder kan reagere ganske forskjellig på smellene fra 6 og 9 mm (selv om det neppe har noen stor betydning for en skuddfast hund). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabor Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Skulle trent min til slikt jeg og med tanke på nyttårsaften og evt andre typer trening der sånt er nyttig. Jeg har våpen og er stortsett ledig på dagtid, har igjen noen skudd og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts