Emilie Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Jeg trenger en solid munnkurv til store hunder. Fant en munnkurv på den lokale dyrebutikken i dag, den var i og for seg stor nok, men solid? Neppe. Kostet 350,- gjorde den også. Så, er det noen som vet hvor hen man får kjøpt munnkurver beregnet på store OG sterke hunder, helst i stål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Gappay selger munnkurver.. Det er jo bra utstyr som jeg antar er holdbare.. De er i alle fall laget for tøft bruk.. Ellers så har jo noen munnkurver her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Tusen takk, men er litt usikker på om Gappay sin munnkurv er stor nok i størrelse :/ Edit: jeg så feil, Gappay har gjerne i riktig størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts