Djervekvinnen Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Ja det gjør jeg. At det blir litt ekstra å passe på her og der går helt fint. Var jo forberedt på ett eller annet jaktinnstinkt i utgangspunktet, så har ikke glemt det selv om det kom litt senere enn vanlig. 1 Siter
yurij Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Bånd er enkelt,mine yngste har helårs båndtvang,de får bare være løse med venninnene sine på strender ol ellers bare på hundeområdet her. Nå er vi så heldige å ha 120 mål innegjerdet jakt-terreng for hund med skog og sjøer så her treffes vi med borzoi,sloughi,whippet og saluki. Så får alle jegere utfolde seg løse i skogen med likesinnede. Løs på tur i skogen ellers er uaktuelt for andre enn tjukkeste Walter Ikke noe problem, om de leker med jentene tar jeg bånd på med en gang de er ferdige med det værste rushet slik at de ikke begynner å "sniffe rundt", for da er de fort borte på jakt Siter
Recommended Posts