LilleZara Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg lurer på om noen har gode tips til en sele til dachs,som ikke er lett å komme seg utav? Da vi var på jobb i dag,så klarte Zara komme seg ut av Y-selen (trixie) sin 2 ganger. Noe som ikke er bra. problemet er når hun kanskje nekter å gå videre,å jeg må dra henne litt,så smetter hun ut når hun stritter imot. Pga. de korte beina,så får hun de lett utfor tror jeg. Tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 jeg bruker hurtta lifeguard seler på Amiga, de har hun ikke klart å komme uttav enda og hun har prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 jeg bruker hurtta lifeguard seler på Amiga, de har hun ikke klart å komme uttav enda og hun har prøvd Takk for svar! Men tror jeg fant ut hva jeg skal kjøpe,Ruffwear Web master sele Er visst laget for at de ikke skal komme seg utav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Takk for svar! Men tror jeg fant ut hva jeg skal kjøpe,Ruffwear Web master sele Er visst laget for at de ikke skal komme seg utav jeg har/hadde en slik en,fin form på de og er gode pga de er så lange, passer fint til lang rygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 jeg har/hadde en slik en,fin form på de og er gode pga de er så lange, passer fint til lang rygg Godt å høre! Da går jeg for den! Shopping i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts