Liline Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Jeg skal til Danmark og hente meg en border collie valp. Jeg lurte på sann ca hvor høy en border collie valp er når den er 8 uker? Dette med tanke på reiseburet. Jeg skal ha den med i kabinen. Siter
borderen Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Du får den inn i en vanlig Sherpa-bag ihvertfall, så du kan ha den i kabinen. Har høyden noe å si utover det? Den veier vel kanskje 5-6-7 kg tipper jeg? Siter
Ane Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Jeg vet ikke hvor høy Nora var når jeg henta henne, men hun var under 5 kg, og ville lett gått inn i en sherpa- bag Siter
mokken Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Jeg hentet Harly (kelpie) når han var 8,5 uke gml. Han fikk fint plass i en sherpabag. Tror han var ca 5 kg da. Vekt nå, ved 20 mnd er knappe 17 kg, omtrent på samme str som de bcene vi trener med Siter
Recommended Posts