Ane Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Brøyt koser seg Nora og min kusine, Elisabeth. Gode venner Brøyt og Nora utenfor hytten Brøyt og Nora Brøyt Lillegutt, Brøyt Brøyt Nora og min kusine, Marie. Også veldig gode venner Nora og Marie Middagen påskeaften. Ryper, orrhøne og hane. Pappa og bikkjene som har skaffa. Kommer flere straks. 1 Siter
Monica123 Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så fine bilder Ser ut som dere har kosa dere masse 1 Siter
Ane Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Kjøring med bikkjene. Noras første gang i spann. Gikk utrolig bra, og hun er den som er mest ivrig av alle sammen! Pappa kaller henne bare for huskyen nå. Lille frøken husky! Det er ingenting å si på iveren hennes hvert fall! Hyler gjør hun også, om de andre får kjøre og ikke henne Og om den hun gikk i front med ikke gikk godt nok, så fikk de kjeft! Her skulle det jobbes.. Siter
Ane Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Sambo snørekjører med Mia Brøyt og Vita. Kullsøsken etter Mia Elisabeth og Marie. Kulingene! Taiga og Mia. Kullsøsken etter vår avdøde Henni To søsken par Sambo på sleden Sambo m/ Brøyt & Vita, Taiga & Mia. Marie snørekjører med Nora ved siden av En veldig kjekk og actionfylt påske! Nora storkoste seg med de andre bikkjene. Deres glede var nok noen hakk mindre, da hun til tider kan være en skikkelig klegg! Siter
Ane Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så fine bilder Ser ut som dere har kosa dere masse Takk! Det gjorde vi virkelig Har hatt sledeabstinenser etter Alta i lang tid. Kjekt å endelig få kjørt litt igjen Det så helt herlig ut! Det var det! Også var vi veldig heldig med været, med sol hver dag nesten hele dagene 1 Siter
ToneS Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så koselig påskeferie da! Herlige bilder! 1 Siter
Heidihj Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Se der ja! Herlig Ane Neste gang blir jeg og malamuten med! 1 Siter
Recommended Posts