Guest lijenta Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Er det noen som vet om hvor jeg får tak i saccoseng til Vorsteh Urbi. Helst ikke så dyr. Den hun har har glidelåsen gått i stykker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Kan du ikkje bytte glidelåsen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Det ligger kuler strødd rundt kan du si for å komme så langt som til å løsne glidelåsen så regner jeg med at det er ca to timers jobb så er det å finne lang nok glidelås og montere den føra lle sacokulene er over alt. Også er dem san at dem gjerne finner ut at jeg må plukke dem en etter en for å putte dem inn i sekkenigjen blæ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Såpass ja Sikkert enklere med ny seng da ja. Har dessverre ikkje tips til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts