Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennelhoste?

Ane_

Recommended Posts

Skrevet

For noen dager siden fikk Solo helt flytende bæsj og hun kastet opp.. Dette ble bra igjen i går, men hun virker så pjusk. Hun hoster skikkelig ekkelt av og til og virker veldig slapp. I går kveld da jeg sto i gangen og ropte "Solo, skal du være med ut?" og kom hun løpende, som vanlig. Men da hun satt på dørmatta og venta på å få på seg selen satt hun og pesa skikkelig. Akkurat som hun var kjempe sliten etter å ha løpt fra stua og til gangen (omtrent 5 m)... Jeg kjørte henne til mamma, som er sykemeldt, i dag tidlig så hun skulle slippe å være alene når jeg er på jobb. Men jeg sitter jo her og er bekymret for lille jenta mi.. I bilen i dag tidlig var hun også rar. Var urolig og klarte ikke å slappe av helt. Jeg holdt en hånd på henne hele tiden, for hun lå i setet forran, og jeg kjente hun fikk noen rykninger i magen av og til.. Off...

Kan dette være kennelhoste tror dere?

Skrevet

Det kan jo være det. Høres sånn ut. Men bare pass på så hu ikke blir anstreng eller anpusten. Tror nok jeg hadde dratt til dyrlegen om det ikke blir bedre snart. Kennelhoste kan utvikle seg til lungnebetennelse og bronkitt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...