Gå til innhold
Hundesonen.no

Endret disign + ny gjestebok

Baby

Recommended Posts

Hehe, ikke sant det var blinkskudd...  :D  

Han ER ikke GAL asså... (vanligvis ikke.  :P ) Han bare rister seg litt..  ;)

Neida, det er bare sånn jeg ser for meg en hund ser ut i glasset på vaskemaskinen.. under sentrifugeringen........ :P

GB signering kommer.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jøss, her hadde jeg ikke kommentert :P

Synes hjemmesiden din er veldig fin :D

Jeg må si den har utviklet seg til å bli bedre og bedre med tiden ;)

Bittelitt småpirk: jeg er for store bokstaver i begynnelsen av ord i menyen og "oppdaqteringer" er skrevet med liten, mens resten har stor forbokstav ;)

Kanskje du også skal vurdere å ha en gjestebok-link i menyen?

Toppbanneren ble jo fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hadde ikke lagt merke til det med liten bokstav i Oppdateringer selv, så det skal fikses på. :D

Skulle gjerne ha hatt gjesteboklink i menyen, men det går ikke når jeg har en annen gjestebok enn Online sin. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at du sier ifra vettu. Men jeg blir jo aldri ferdig med denne hjemmesiden heller da... :D Stadig noe nytt som må fikses på. ;)

Tusen takk nok en gang for banneret forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at du sier ifra vettu. Men jeg blir jo aldri ferdig med denne hjemmesiden heller da... :D Stadig noe nytt som må fikses på. ;)

Tusen takk nok en gang for banneret forresten. ;)

Hehe, du sier noe om å ikke bli ferdig, jeg selv får en del nye ideer i ny og ne, men nå blir jo siden min Helt blank om jeg laster den opp så Må skaffe meg større plass...

Jeg synes det er morro å holde på med hjemmeside laging (når det funker vel og merke :P)

Bare koselig å hjelpe til med den banneren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er derfor ja.. Har kommet til blank side hos deg i lange tider nå jeg.. :?

Hjemmesiden har vært oppe i romjulen faktisk, men noen dager var den plutselig nede og derfor vil jeg skaffe meg et webhotell med stor og god plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...