Gå til innhold
Hundesonen.no

Equine Perform spørreskjema


ToneS
 Share

Recommended Posts

Jeg legger inn en her også jeg, hvis du har noe med hest å gjøre i det hele tatt hadde jeg satt pris på hvis du kunne svart på et kort spørreskjema. Tusen takk til dere som allerede har svart! :)

Heihei hestefolk!

Jeg studerer "Equine Science and Thoroughbred Management" på Oxford Brookes University og har en innleveringsoppgave om et valgfritt hesteprodukt vi skal få ut i markedet. Vi må lage en spørreundersøkelse, og jeg lurte derfor på om dere kunne være så snille og svare på en kort undersøkelse for meg? Det er bare 8 spm så det tar ikke så veldig lang tid :ahappy:

Jeg har valgt å introdusere "Equine Perform" til det norske markedet, det er et kosttilskudd som forbedrer ytelsen til hestene, det er også veldig hjelpsomt til eldre hester. For dere som kjenner til Noni juice så er Equine Perform et produkt fra de, som ikke selges i Norge men i andre land som blandt annet USA og England.

equine-perform.jpg

Spørreundersøkelsen er på engelsk, siden jeg studerer i England.. :P Hvis det er noen spørsmål så spørr i vei, og på forhånd takk! :D

http://www.surveymonkey.com/s/NHRFZCD

"Based on the original Equine Essentials™ Original formula, Flex supports joint function with additional ingredients such as Glucosamine and chondroitin sulfate. Formulated specifically for athletic and senior horses the ingredients in Flex aid the horse in reaching its genetic potential.

  • Supports joint function.
  • Contains antioxidants which aid the immune system’s natural ability to maintain health and vitality.
  • Supports the animal’s ability to maintainhealthy glucose uptake as part of ahigh-quality diet."

Står mer her: http://products.tni...889/7908/32815/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...