Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tenker på å gjøre realitet av en lang lang drøm, eller, dvs - den har endret seg ganske mye i løpet av de siste 2 årene. Jeg har alltid drømt om ny tattovering, å gjerne av betydning.

Da Bella Vita ble født, fikk hun navnet La Bella Vita - dette betyr det gode liv, og navnet har jeg spart til riktig hund siden jeg bestemte meg for å få flere hunder. Bella Vita er så absolutt rette hunden til å hete det hun heter. Jeg har blitt enormt knyttet til denne hunden, på en helt ubeskrivelig måte. Jeg er veldig glad i de andre hundene mine også selvsagt, men ingen - absolutt ingen - kan måle seg med min gode Bella Vita. Det faller derfor naturlig for meg at teksten skal inneholde navnet hennes - altså - LA BELLA VITA.

Jeg tenker at jeg i første omgang skal starte med å tattovere navnet. Dette har betydning for meg på flere måter - settningens betydning i seg selv "Det gode liv", det er en link til min italienske side,og det er knyttet til hunden min. Alt i en smekk, liksom.

Etterhvert har jeg planer (men da skal jeg søren meg finne en skikkelig dyktig tattovør) om å utvide med hodebilde (altså portrett) av Bella Vita - og siden ønsker jeg rett å slett omrisset av hunden oppstillt - jeg har det veldig klart for meg i hodet hvordan jeg ønsker det - nå starter prosessen med å få noen andre til å forstå det også :lol:

Er det noen som har noen tattovører å anbefale, gjerne i stavanger området, men jeg har ikke dårlig tid, å sparer gjerne for å reise å ta også (LA å sånt blir for langt å dyrt, selvsagt).

• Like 1
  • 4 weeks later...
Skrevet

Ser at inegen har svart deg, men her kommer et sent svar...

Så bra at du har planlagt dette nøye! Jeg elsker tatisser (har vel...tja-et to-sifra antall sjøl) :heart:

Om du vil ha en som er utrolig dyktig, spessielt på portrett(virklighet) sort/hvitt så anbefaler jeg deg electric-Linda (men hun holder til i moss) Har selv en liten sak fra henne, jeg får liksom ikke skryti nok av hu...aldri-aldri hørt noe negativt om henne! Et pluss er jo at hun har vunnet flere priser.

Ta å google henne om det er av interesse, du finner nok mye, mye stoff om henne. Hun har eget studi i Moss, som sagt...men det er verdt den veien om du skulle like arbeidet hennes :D