Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dette skrives så altfor altfor tidlig...

Jeg hadde håpt at det skulle ta MINST 10 år til... Men sånn gikk det ikke...

Du hadde mye vondt, og de gode dagene ble færre og færre.. Jeg er så lei meg for at jeg ikke skjønte at nakken din var så vond, før det var for sent...

Det er så ufattelig urettferdig...

Jeg kommer aldri til å glemme ditt toskete flir, sånn som bare belgergutter kan ha...

Jeg kommer aldri til å glemme hvor fantastisk "onkel" du var til valpekullene mine...

Jeg kommer aldri til å glemme blikket ditt, når du la hodet mellom frambeina dine, mens du ventet på at jeg skulle komme ut av et rom du ikke fikk være med inn på.

Jeg kommer aldri til å glemme måten du dyttet ansiktet ditt ned mellom meg og sofaen, når du kom oppi og ville ha kos...

Jeg kommer aldri til å glemme hvor godt det var å bore ansiktet ned i den store pelsen din, når livet ble litt vanskelig ...

Jeg kommer aldri til å glemme hvordan du fyllte et rom, bare du var der...

Jeg kommer aldri til å glemme hvor god du var, langt inni hjertet ditt som var av gull...

Jeg kommer aldri til å glemme DEG...

Jeg skulle bare ønske at det var mer jeg kunne gjort...

Savner deg, lille "svartbjørnen" min...

Hvil i fred, elskede... Enda en stor bit av hjertet mitt er borte...

Nizhoni's First In Line "Bravo"

20.04.2009-28.02.2012

IMG_4509.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...