Gå til innhold
Hundesonen.no

Cargoselskap som flyr hund fra USA

Benedicte
 Share

Recommended Posts

Litt nysgjerrig bare ( :P ) - hva skjedde med "World Pet Travel" som du omtalte så positivt i tråden om Pim? Jeg satt og leste det og stilte spørsmålstegn til meg selv pga routings som virket merkelig, men jeg veit ikke om det bare var pris eller annet som gjorde at dere gikk vekk fra dem?

Skal selv fly T/R OSL-ORD de siste dagene av Mars, men det var vel litt tidlig :P

Ja, vi må vente til tidligst 17. april :)

World Pet Travel er kjempedyktige, men oppdretteren ville helst ha direktefly, noe WPT ikke kunne tilby. Så jeg vurderte å la de fly henne til Amsterdam, og så skulle jeg hente henne der, men det ble bare en tusenlapp billigere eller så. Da hvisket en liten fugl til meg at andre cargoselskap fløy direkte til Europa og var halvparten så billig (selv om de tydeligvis ikke har i nærheten så god kundeservice).

Nå blir det jo til at Europia henter henne, men jeg fikk akkurat mail fra CoCargo om at de kan fly henne til-fra Amsterdam for 600$. Det er 7000 kroner billigere enn WPT! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider