Jeanettee Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Jeg har nettopp kjøpt meg en stasjonsvogn og har derfor endelig mulighet til å ha bilbur i bagasjerommet. Jeg har et bilbur fra før som et slikt et : Men jeg så et bilbur i dyrebutikken i dag, og lurte på om dette kunne være bedre å bruke? Her kommer i allefall et bilde av det: Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Det første er ikke særlig trygt, og du risikerer at det fungerer omtrent som en eggdeler i en skikkelig kollisjon, evt. at stålspiler knekker og spidder hunden. Det andre er mye bedre, så lenge det står skikkelig fast. Vi brukte det til hundene i en periode mens Kovu var valp, og det er et helt ok bur. Det aller beste er likevel "ordentlige" bilbur som Variocage eller Hercules, Artfex, AluConsult, Bonzo, e.l., bur i aliminium eller stål som tåler kraftige støt fra alle kanter.De koster en del mer, men da sitter ihvertfall bikkja trygt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Det første buret er ikke et bilbur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Bytt ut det første buret fort som svint. Det andre buret, er, tja, ok. Hardplastbur kan splintre ved harde trøkk, men vil ikke skade hunden på samme måten som det øverste buret. Sjekk ut burene som Simira nevner. Selv har jeg variocage og er kjempefornøyd med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Bikkja har det kanskje tryggest i et helsveiset et, men pass da for all del på at du får montert det trygt i bilen! De helsveisa er TUNGE, og livsfarlig for personene i bilen om det kommer susende bakfra, med bikkje og det hele inni. *grøsse* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Tusen takk for svar. Blir nok til å kjøpe et sikkelig bur ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts