OlavEmil Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 *kremt* Altså, eg meiner jo såklart Rolland Skole . Siter
Hermes Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Tenkte meg at det muligens var Rolland du mente. Er det parken ved Rolland skole du tenker på? Den er vel fin for treff, men skulle vi ikke helst gått en liten tur også? Siter
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Jeg vil gjerne gå en tur også, ja Er det enkelt for deg å komme deg ut til, Hermes? Du busser vel. Siter
Hermes Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Åsane er helt greit, enkelt å komme seg til med buss. Kan ta en tur til familien min etterpå Siter
OlavEmil Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Må jo gå tur, ja. Eg traska litt rundt på nokre stiar utanfor parken, men eg veit ikkje heilt kor eigna dei er (eller om det var stiar i det heile, eigentleg...). Kan godt gå ein annan plass, kanskje der nokon er antydning til kjent . Eg har jo bil, så det MÅ jo ikkje vere i Åsane berre fordi det er der eg har kontor . Siter
Quintinus Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Vi vil gjerne være med på tur ...Caspergutten får holde seg i båndet Siter
GunhildM Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Det er jo mange steder vi kan gå Alvøen er det mange fine veier, fyllingsdalen, ute på sotra også er det turmuligheter;) Siter
HeleneFS Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 *surmuler over at jeg ikke kan være med* Siter
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Helene, vi tar en tur neste uke også! Jeg tenker kanskje en av veiene ved Nordnesdalen i Fyllingsdalen? Jeg har aldri gått der selv, annet enn en kort strekke som lufting for hunden før konkurranse, men tror ikke det er vanskelig å finne frem. Siter
Tinkie Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Hvis det blir onsdag ettermiddag, blir jeg nok ikke med, dessverre. Jeg slutter på jobb på VilVite klokka 16:00, så da rekker ikke jeg ut for å møte noen før en time senere - og da er jeg garantert gørrsliten, høhø. Siter
Hermes Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Jeg tenker kanskje en av veiene ved Nordnesdalen i Fyllingsdalen? Jeg har aldri gått der selv, annet enn en kort strekke som lufting for hunden før konkurranse, men tror ikke det er vanskelig å finne frem. Jeg er ikke kjempekjent, men jeg har gått der noe. Siter
OlavEmil Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Bernerklubben har sine samlingar i Nordnesdalen. Eg har vore med ein gong, men då var vi kun oppe på plassen og trente. Vi kan jo sjå kva vi finn. Kan godt flytte det fram ein time eller to om ikkje Tinkie kan... Siter
Ane Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Det går fine stier ovenfor Nordnesdalbanen Siter
MegaMarie Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Det er der vi mener vi skal gå, Ane. Skal vi kanskje bare ta det neste uke da, når Helene også kan? Siter
GunhildM Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Kan vi ikke både onsdag og neste uke? Det er nesten garantert noen som kan nå på onsdag som ikke kan neste uke... Siter
MegaMarie Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Joda, men nå er vi jo egentlig bare 4 stk som kan på onsdag. (faktisk bra kjønnsfordeling ) Rettelse, vi er 5 stk, med 1 i overvekt på jentene Nordnesdalen på onsdag da? Klokken 16 var det? Siter
OlavEmil Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Jepp . 5 er jo bra det, vel? Men vi skulle ikkje ta det litt tidlegare? Det var vel berre Trixie som ikkje kunne før 4, og ho vart vel ikkje med før neste veke uansett. Siter
Hermes Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Tidspunkt er det samme for meg, jeg har kun studier eller på dagen, så det tar jeg før og/eller etter. Siter
Tinkie Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Tinkie, takk! Ikke Trixie! Haha. Siter
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Jeg har fri hele onsdag, så jeg tar det gjerne tidligere.. 10-11 tiden? Siter
OlavEmil Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 10 passar fint for meg . Tinkie: Jaja, eitt eller anna eventyrteikneseriefiguraktig iallefall . Siter
OlavEmil Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Om nokon treng kart, men ikkje finn det på gulesider.no/kart, søk på Nordnæsdalen. Siter
Recommended Posts