Guest Michellus Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 I går bestemte vi oss for å ta en spontantur til Langhus for å kose oss med turstiene og løpe på jordene. Langhus er et utrolig vakkert minibondelandsted, og ved siden av Ås er Langhus et sted jeg mer enn gjerne kunne bodd Bildene er tatt med kompaktkamera og mobilkamera, så kvaliteten er ikke akkurat på topp.. Vi venter på toget. På toget, noe som er gørr kjedelig, ifølge Angus Framme på Langhus! Her er det utrolig vakkert! Angus får trekke litt i selen sin, noe han synes er ufattelig moro. Etter en liten trekketur, får Angus buse fra seg på et jorde. Her fanger han en snøball, men jeg fikk ikke et ordentlig bra bilde av det.. Så er det stå- og sittepent bilder. Her står han litt fint, men selvfølgelig ser han en annen vei.. Jeg ba han om å sitte pent for at jeg skulle ta et bilde av han. I stede fikk jeg en nydelig labb på meg Vel, det var turen vår! Veldig fint hadde vi det Siter
MegaMarie Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Herlig Endelig nye bilder! Siter
AnnikenK Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Fin pels Uansett er han veldig søt da 1 Siter
Guest janson Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Hva? Langhus? Og så sier du ikke fra? Jeg bor 2 min fra det jordet! Men det var veldig fine bilder av Angus altså.. Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Hva? Langhus? Og så sier du ikke fra? Jeg bor 2 min fra det jordet! Men det var veldig fine bilder av Angus altså.. Trodde du kanskje var på skolen eller jobb Vi var der ganske tidlig på dagen. Men vi kan gjerne ta det en annen gang denne uka om du vil? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Det så veldig fint ut, og Angus er skrekkelig barsk i den sela! Siter
Guest janson Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Trodde du kanskje var på skolen eller jobb Vi var der ganske tidlig på dagen. Men vi kan gjerne ta det en annen gang denne uka om du vil? Heh, sant. Tenkte jo ikke på det. Men i går var jeg faktisk hjemme tidlig. Jeg er ledig i morra, om det passer? Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Heh, sant. Tenkte jo ikke på det. Men i går var jeg faktisk hjemme tidlig. Jeg er ledig i morra, om det passer? Gjerne det! Litt tidligere på dagen kanskje? Skal i bursdag litt senere på dagen se Siter
Guest janson Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Gjerne det! Litt tidligere på dagen kanskje? Skal i bursdag litt senere på dagen se Jada! Jeg er ledig hele dagen! Siter
Evelzz Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Ser ut som en herlig tur, for et vakkert sted! ...og en nydelig hund! Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Jada! Jeg er ledig hele dagen! Så bra! Sender melding når jeg reiser fra heimen Takk for fine ord om den barske fine gutten min! Det setter vi begge pris på Siter
Recommended Posts