Gå til innhold
Hundesonen.no

Reparere/utbedre hundeutstyr i Trondheim


Pim
 Share

Recommended Posts

Noen tips om hvor man kan få reparert et hoftebelte og utbedret en sele for en billig penge i Trondheim? Baggenbeltet mitt trenger å få sydd på en av disse løkkene rumpestroppene skal festes i. Og så har vi en helt fantastisk sele som sliter noe forferdelig på pelsen. Vil derfor få den fóret, og så er det en del (en løkke...?) som må erstattes av en større, fóret løkke. Vurderer å fikse sela sjøl, men atte...det tar sånn tid å komme i gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også bort ene hempa til nedholderene på baggenbeltet mitt. En kjapp mail til leverandøren og du får deg splitter nytt belte! De er så fantastisk greie! Er det en del som kan byttes ut ( spenna f.eks ) sender de ny spenne, men når hempa var gåen fikk jeg nytt belte ( minus trekklina og sikkerhetsfestet ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også bort ene hempa til nedholderene på baggenbeltet mitt. En kjapp mail til leverandøren og du får deg splitter nytt belte! De er så fantastisk greie! Er det en del som kan byttes ut ( spenna f.eks ) sender de ny spenne, men når hempa var gåen fikk jeg nytt belte ( minus trekklina og sikkerhetsfestet ).

Leverandøren...? Vil ikke det avhenge av hvilken leverandør jeg har brukt, og hvor god kundeservice de har? Jeg bestilte beltet mitt hos Jami Hundsport, så da skal jeg maile dem? Hm.

Takk forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverandøren...? Vil ikke det avhenge av hvilken leverandør jeg har brukt, og hvor god kundeservice de har? Jeg bestilte beltet mitt hos Jami Hundsport, så da skal jeg maile dem? Hm.

Takk forresten :D

om min hp pc går istykker ringer jeg HP og ikke expert,elkjøp ol. Jeg ville kontaktet baggen og sagt du har slitt det ut og se om de vil hjelpe deg. En nettbutikk vil isåfall bare sende henvendelsen videre, eller i noen tilfelle gi deg nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverandøren...? Vil ikke det avhenge av hvilken leverandør jeg har brukt, og hvor god kundeservice de har? Jeg bestilte beltet mitt hos Jami Hundsport, så da skal jeg maile dem? Hm.

Takk forresten :D

Vi forhandler disse på jobb, og jeg har sendt mail via jobben. Da har han sagt at om noen kommer inn og klager så skal vi bare bytte den delen som kan byttes, evt gi ut et nytt belte så vil han ordne det opp med oss etterpå. Så jeg tror egentlig ikke det har så mye å si hvor du går så lenge de forhandler baggen :) Det er sikkert enklerer og gå i en butikk og få nytt belte enn og sende fram og tilbake til Jami?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...