Zeagle Skrevet 26. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2005 Noen som vet om det er noen lydighetskurs i Bergen i nærmeste fremtid?? Holder på å sjekke, men hadde vært glad for noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 26. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2005 Har du sjekket med Schäferhundklubben eller bergen brukshundklubb (tror det er det den heter)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 26. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2005 Har sjekket med bergen brukshundklubb, men de skulle ikke ha kurs før i april! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 hør med lill anns hundesender.. vi har nettopp fullført grunnleggede lydighet og gode manerer hos henne.. kjempe flink dame!! www.lillanns-hundesenter.no kan virkelig annbefale henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 En i stallen fortalte meg idag at det begynner et kurs førstkommende tirsdag kl 19.00 v/loddefjord dyreklinikk ( er det bergen vest de heter?) -kan jo sjekke om det er no da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 jeg vet at Lill Ann holder kurs på Dyreklinikken Vest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 jeg vet at Lill Ann holder kurs på Dyreklinikken Vest. Der var navnet ja...hehe...-meg og min hukommelse... :oops: 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 En i stallen fortalte meg idag at det begynner et kurs førstkommende tirsdag kl 19.00 v/loddefjord dyreklinikk ( er det bergen vest de heter?) -kan jo sjekke om det er no da ? jepp.. vi har nettopp vært på kurs der!! kjempe bra!! både jeg og speedy har lært mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 28. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2005 Noen som har noe nr jeg kan ringe for å ta kontakt med henne??? Takk for responsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 28. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2005 Kine har sikkert adressen til hjemmesiden deres jeg finner den ikke igjen akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 28. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2005 Noen som har noe nr jeg kan ringe for å ta kontakt med henne??? Takk for responsen... her er nummeret til lill ann!! 994 88 022 hjemmeside adressen hennes står ovenfor her , der står det masse info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 28. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2005 Ahhhh.... leste det nok litt for fort ja! Så ikke mail adressen der, men, men... Takk ska du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar