Guest Yellow Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Husker jeg så denne filmen når jeg var yngre, og har så lyst til å se den igjen. Den engelske oversettelsen er vel "The call of the wild", men finner ikke den riktige utgaven noe sted. Det er altså ikke "White Fang"-filmen jeg er ute etter, den fant jeg, men filmen som handler om hunden Buck. Noen som vet hvor jeg kan få lastet den ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Sender deg en pm jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Ååå, den hadde vi i tegnefilm Vil gjerne ha tips om hvor jeg får tak i tegnefilmen og den ordentlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Jeg hadde boka, og den var så fin. Trist fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Kan et søk på amazon være til hjelp? Jeg har lest boken, men har ikke sett filmene, så er ikke sikker på hvilken versjon du mener. http://www.amazon.co...3c028444731e6a8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Vet ikke hvor gammel du er, men denne filmen så jeg når jeg var liten . Det er 1972 versjonen med Charlton Heston: http://www.filmweb.no/film/article244530.ece Si gjerne ifra hvis du finner den, skulle gjerne sett den igjen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 For di av dere som ikke kan eller vil laste ned, så fåes den også kjøpt HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts