Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden etter bedøvelse


Recommended Posts

Bare la henne sove. Avhengig av hvilken sedering hun har fått, kan hun være sløv og "fyllesjuk" fram til i morgen, og det er mye mulig hun ikke vil spise idag. Det går fint det, bare pass på at hun drikker etterhvert ;)

Det er også mulig at hun tisser på seg i søvne, eller ikke rekker å komme seg ut før hun tisser, dette er også normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la hunden sove det av seg. Det er jo pineri å bli vekket hele tiden hvis man bare er segneferdig av trøtthet og ønsker intet annet enn å få sove!

Hunden min fikk narkose da en melketann måtte trekkes hos veterinær, og hun var rimelig slappfisk i fire-fem timer etter at hun kom hjem. Sov og døste for det meste, måtte bæres inn døra! :)

Jeg var litt engstelig for tissing, siden hunden ikke orket å gå ut, men heldigvis holdt hun seg fint til hun var i form til å gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ta Blondie ut for å sove når hun var blitt mer stabil og begynte å stable seg på beina. Hun var veldig urolig og skjønte ikke hva som hadde skjedd med kroppen hennes. Men hun hadde jo til gjengjeld også fått bandasje på foten sin pga den var brukket, så det var nok veldig mye på en gang for hennes del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...