Gå til innhold
Hundesonen.no

Chicka trenger "lykke til"

Renate A

Recommended Posts

Ei som heter Tone, jeg går til hun privat. :wink:

Det gikk veldig bra med Chicka, hun var ikke så øm som hun har vært, men ennå ikke bra.

Jeg skal slanke hun mer (VELDIG lett... :roll: ) og fortsette å gå så lange turer som hun selv orker,

Også fikk vi Rimadyl istedefor Metacam. :P

Kommer du til å massere henne i tillegg?Eller er risikabelt med den traumen?Jeg er veldig dårlig på å massere Loke..Det koker bort i kålen hele tiden,men jeg ser han får skikkelig godt/vondt når jeg tar i et tak langs de bakre ryggmusklene.Han blir veldig fort hard der igjenn :D *dårlig samvittighet*

Hvorfor fikk du metacam i første omgang?Trodde rimadyl var "sikrere"på akutte smerter?Jeg er bare litt nysgjerrig av meg skjønner du :(

Og har bare vanket litt ut og inn av vetrinærkontorer med mine firbeinte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å massere henne i tillegg?Eller er risikabelt med den traumen?Jeg er veldig dårlig på å massere Loke..Det koker bort i kålen hele tiden,men jeg ser han får skikkelig godt/vondt når jeg tar i et tak langs de bakre ryggmusklene.Han blir veldig fort hard der igjenn :D *dårlig samvittighet*

Hvorfor fikk du metacam i første omgang?Trodde rimadyl var "sikrere"på akutte smerter?Jeg er bare litt nysgjerrig av meg skjønner du :(

Og har bare vanket litt ut og inn av vetrinærkontorer med mine firbeinte :roll:

Vi har brukt Metacam og Prednisolon frem til nå, begge er jo smertestillende og innflammasjonsdempende.

Jeg syntes ikke Metacam virker så bra, så derfor satt vi hun på Rimadyl. :wink:

Jeg skal massere litt men ikke dypt og ikke pressur.

Jeg begynner også å få så erfraing at jeg stiller nesten diagnoser selv også ler Tone av meg og sier at jeg bare mangler eksamen...

Toya:

Hun går på HILLS r/d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...