Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Ser litt rundt på NKK sine utstillinger og ser det står : "Kun hunder med stamtavle anerkjent av FCI kan delta på utstillingen." Betyr det at blandingshunder ikke kan starte på agility stevnene de arrangerer da? For jeg tenker at utstillingen menes da med hele greia, altså; Agility, lydighet og eksteriørbedømning. Vet ikke om det er sånn de tenker jeg? Siter
Heidihj Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Det gjelder bare eksteriørbedømming Blandinger kan fint delta på både lp-konkurranser og ag-konkurranser. Siter
Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 ok, flotters, takk for svar Siter
ceccy Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 En blanding kan fint delta i både ag og lp, men de må være NOX registrert for å få delta 1 Siter
Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 det vet jeg, han er registrert i NOX, og har starta et par stevner allerede 1 Siter
ceccy Skrevet 5. Januar 2012 Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 det vet jeg, han er registrert i NOX, og har starta et par stevner allerede Ok Ville bare nevne det i tilfelle du ikke viste det 1 Siter
Recommended Posts