Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Om ganske så kort tid, nærmere bestemt: 18 dager, flytter det inn ei aldri så liten prinsesse i hus. Chilja's Wagtail Lily, eller Nagini som hun skal hete til vanlig :wub:

246ja7r.jpg

• Like 3
  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hurra Hurra Hurra! Jeg kan skrive i denne tråden Denne her la seg i veska mi og ville bli med meg hjem!

Da har vi hund i huset igjen!

Jeg slenger meg inn her jeg, hurra for det! Ah, sukk

Posted Images

Skrevet

Om ganske så kort tid, nærmere bestemt: 18 dager, flytter det inn ei aldri så liten prinsesse i hus. Chilja's Wagtail Lily, eller Nagini som hun skal hete til vanlig :wub:

246ja7r.jpg

Endelig fikk du rævva i gir og skrev om henne i tråden :D Wihuu!

• 2 weeks later...
Skrevet

Helt ny her, med en 12 uker gammel søtnos i hus! Så jeg fant ut at dette var en grei tråd å starte i. Navnet til hjerteknuseren er Jawa Ra'ti og hun er verdens søteste Boston Terrier. Biter som en galning og hater det ekle været i Bergen men det holder på å gå seg til. Dette er min første valp, så det er naturligvis ganske stor stas!

Nesten 9 uker gammel

10 uker

Rundt 10-11 uker

Skrevet

Helt ny her, med en 12 uker gammel søtnos i hus! Så jeg fant ut at dette var en grei tråd å starte i. Navnet til hjerteknuseren er Jawa Ra'ti og hun er verdens søteste Boston Terrier. Biter som en galning og hater det ekle været i Bergen men det holder på å gå seg til. Dette er min første valp, så det er naturligvis ganske stor stas!

Nesten 9 uker gammel

10 uker

Rundt 10-11 uker

Kjempesøt!! :wub: