Sunlily Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Om ganske så kort tid, nærmere bestemt: 18 dager, flytter det inn ei aldri så liten prinsesse i hus. Chilja's Wagtail Lily, eller Nagini som hun skal hete til vanlig 3 Siter
Papillon Skrevet 16. November 2012 Rapporter Skrevet 16. November 2012 Om ganske så kort tid, nærmere bestemt: 18 dager, flytter det inn ei aldri så liten prinsesse i hus. Chilja's Wagtail Lily, eller Nagini som hun skal hete til vanlig Endelig fikk du rævva i gir og skrev om henne i tråden Wihuu! Siter
Sunlily Skrevet 16. November 2012 Rapporter Skrevet 16. November 2012 Endelig fikk du rævva i gir og skrev om henne i tråden Wihuu! Pfft, alt til sin tid. Hun har jo forhåpentligvis mange år framfor seg. Siter
Spazmo Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Helt ny her, med en 12 uker gammel søtnos i hus! Så jeg fant ut at dette var en grei tråd å starte i. Navnet til hjerteknuseren er Jawa Ra'ti og hun er verdens søteste Boston Terrier. Biter som en galning og hater det ekle været i Bergen men det holder på å gå seg til. Dette er min første valp, så det er naturligvis ganske stor stas! Nesten 9 uker gammel 10 uker Rundt 10-11 uker Siter
LilleZara Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Helt ny her, med en 12 uker gammel søtnos i hus! Så jeg fant ut at dette var en grei tråd å starte i. Navnet til hjerteknuseren er Jawa Ra'ti og hun er verdens søteste Boston Terrier. Biter som en galning og hater det ekle været i Bergen men det holder på å gå seg til. Dette er min første valp, så det er naturligvis ganske stor stas! Nesten 9 uker gammel 10 uker Rundt 10-11 uker Kjempesøt!! Siter
Recommended Posts