SFX Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg har forsøkt å google, men kommer til kort - noen som kan anbefale et godt nettsted for å lage fine julekort/juleannonser? Altså med ferdige layouts hvor en kan smelte inn egne bilder, lagre og bruke til morsomme ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 fotoknutsen har hvis du skal bestille julekort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Japanphoto.no og eurofoto.no har i hvert fall mulighet for det. Jeg antar at også fotoknudsen osv. har den samme muligheten, men det har jeg ikke sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg har testet både Vistaprint, japanfoto og eurofoto og diverse, jeg - funker greit altså (men jeg bestiller jo ikke kort gjennom dem, bare bruker layouten til webbaserte kort ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg mener altså ikke nettbutikker hvor en bestiller kort som trykkes, puttes i konvolutt, frankeres og sendes ut - dette skal være digitalt. Kan en bruke disses layouts til det også? Gratis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Mac har forresten hvis du bruker mac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Nope, ikke mac her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Mac har forresten hvis du bruker mac hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg mener altså ikke nettbutikker hvor en bestiller kort som trykkes, puttes i konvolutt, frankeres og sendes ut - dette skal være digitalt. Kan en bruke disses layouts til det også? Gratis? Jeg har laga kortet som om jeg skulle bestille det, sett på forhåndsvisning og tatt en print screen - og limt inn det i photoshop og jobbet videre med det . Det blir jo ikke så stort da, men stort nok for web liksom . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 hvor? iphoto og så går du inn på "kort" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg har laga kortet som om jeg skulle bestille det, sett på forhåndsvisning og tatt en print screen - og limt inn det i photoshop og jobbet videre med det . Det blir jo ikke så stort da, men stort nok for web liksom . Takk, da kan jeg gjøre det for e-kortene mine. Jeg skal også lage en A4-juleannonse, men da blir det for lite. Jeg får trikse selv i photoshop eller photoscape, hadde bare håpet å unngå det og fått til noe mer fancy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg har stjålet deler av kort og brukt, deretter gjort det større i photoshop - jeg tror jeg fikk laget et kort til briardbladet som var trykkestørrelse ved å gjøre det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Jeg har stjålet deler av kort og brukt, deretter gjort det større i photoshop - jeg tror jeg fikk laget et kort til briardbladet som var trykkestørrelse ved å gjøre det sånn Nå har jeg hyrtenstyrten satt noe sammen i Photoscape, siden jeg hadde en deadline - er i siste liten fordi jeg ventet på bedre fotovær... Men da kan jeg leke og trikse litt for ekortet som skal ut til uka - for nei, en kan ikke sende det samme på trykk og i epost, det er for enkelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Men da kan jeg leke og trikse litt for ekortet som skal ut til uka - for nei, en kan ikke sende det samme på trykk og i epost, det er for enkelt... Hahahhaa, selvsagt kan man ikke det . Jeg har heller ikke samme i bladet som jeg skal sende ut på e-post . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLC Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Man kan gøre alt muligt morsomt med sine fotos på http://www.loonapix.com/framer - også sætte dem ind i forskellige julekort-rammer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2011 Man kan gøre alt muligt morsomt med sine fotos på http://www.loonapix.com/framer - også sætte dem ind i forskellige julekort-rammer. Å, der var det mange fine da . Takk for tips . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts