Gå til innhold
Hundesonen.no

Helsinki/Finsk vinner '11 - gikk amok med kamera

Recommended Posts

Skrevet

Afghanere altså... :heart: Hadde det ikke vært for pelsstellet hadde jeg eid en afghaner i dag. Det er min absolutte drømmerase. Helt sett bort i fra egenskapene, da. Den er i alle fall den vakreste rasen jeg vet om!

• Like 1
Skrevet

Tusen takk for at du gadd å legge ut og dele så mange bilder, liker bildebombene dine :)

Jo, takk, men det er bare hyggelig det, er ikke så mange sånne arrangementbilder her inne synes jeg, i hvert fall ikke nok :P

Så koselig at du delte. Hadde vært arti å vært der. Kjempefine bilder :) (selv om jeg savnet flere av stankelbein :P)

Måtte le litt av det øverste bildet her på siden. Av portrettet av den ulvehunden. Nitro har akkurat samme avbitte øre som den. Skikkelig badass! :D fnis

Takk takk, Nitro er badass ja :D Orntli badboy er han! Hihi.

Afghanere altså... :heart: Hadde det ikke vært for pelsstellet hadde jeg eid en afghaner i dag. Det er min absolutte drømmerase. Helt sett bort i fra egenskapene, da. Den er i alle fall den vakreste rasen jeg vet om!

Pene hunder er de :) Elegante vesener.

Skrevet

Åå, takk for råflotte bilder!

...og jeg besvimte nesten av glede når jeg så dalmatinerbildene :bananas:

Jo, bare hyggelig :) Kjekt da :D (Du, som er dalmiseier, vet jo hvor godt de tar seg ut på bilder!)

• Like 1
Skrevet

Så mange flotte bilder, smeltet helt av den Chow Chowen som tittet ut av buret sitt, også den Dalmisen med mange tette prikker, også sprettert Berneren også også også :D

Er det bilder av Saloors Ulvehunder (vet ikke helt hvordan det staves) du har?

• Like 1
Skrevet

Så mange flotte bilder, smeltet helt av den Chow Chowen som tittet ut av buret sitt, også den Dalmisen med mange tette prikker, også sprettert Berneren også også også :D

Er det bilder av Saloors Ulvehunder (vet ikke helt hvordan det staves) du har?

Tusen takk, Renate :D Mange fine hunder var det der jo! Det vi kom frem til (til slutt) var at de "ulvene" var tsjekkoslovakisk ulvehund :)