Rottis jentå Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Nå er det år og dag siden jeg har vært inne på forumet her, derfor tenkte jeg å oppdatere med litt bilder og slikt fra årene som er gått Oscar /Kimura's Galaxy er blitte en pensjonet sofasliter hjemme hos mamma og pappa, og får alle godene som følger med. Før han gikk av med pensjon fikk han tittlene Nuch og NV -09. Stolt over gammlefar Her er jeg ute på tur med begge hundene i høst Og så min gullunge, Nokas/Kimura's Kazakstan. Sist jeg var her var han bare hvalpen. Nå er han blitt en stor gutt, fått tittlene BH og Nuch, og ikke minst blitt pappa til sitt første kull 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Fine Oscaren og Nokas Må få inn litt flere bilder av de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Så fine de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Det er noe inni meg som smelter litt hver gang jeg ser en rottweiler <3 Nederste "se hvor søt jeg er da" bildet var jo bare hærlig... *sukk* Så fine hunder du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Det er noe inni meg som smelter litt hver gang jeg ser en rottweiler <3 Nederste "se hvor søt jeg er da" bildet var jo bare hærlig... *sukk* Så fine hunder du har Men det er jo ikke rart, han der er jo en gullgutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Tusen takk! ja, det er herlige gutter, og det er noe eget over Nokasen. Han er noe for seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Så flotte :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Tusen takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Fine gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Fininger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Åh, så fine gutter Har lovet meg selv at når jeg får meg stort hus med stor hage sånn halvveis på landet, DA skal jeg ha en Rottweiler! Fantastiske hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Gud så flotte! Det er ingenting som slår en ordentlig fin Rottis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Tusen takk folkens! Her kommer noen "skrytebilder" Noen av de er noen år, men hva har vel det å si Nokas sin første utstillingstrening Og noen bilder der vi er på utstilling og Nokas blir handlet av oppdretterene Detter er fra NKK rogaland der Nokas ble BIR og BIG 2 Og så noen bilder av Oscar! Her er fra utstillinger i Bergen der han ber Champion OG BIS 4!! Og så ble Oscar Norsk vinner i 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. November 2011 Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Jeg må bare si det igjen jeg altså, det er ytterst sjelden jeg ser noen Rottiser som jeg rett og slett digger! Men fy å pene begge dine er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Tusen takk! Kjekke gutter er de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 28. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2011 Ønske alle en forsatt fin jul og et godt nyttår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts