Åsne Eileen Botnen Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Eg lurer på om noen kan hjelpe meg... Er greyfon petit en egen hunde rase, er det bare et "sleng" navn eller er dette samme rase som petit brabancon? Håper noen svarer meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Du tenker kanskje på Griffon-rasene? Griffon Belge (strihåret, sort eller black/tan) Griffon Bruxellois (strihåret rød) og Petit Brabancon (korthåret) De er egentlig identiske - forskjell kun i farge/pels. Men på utstilling stilles de ut som forskjellige raser. Jeg vet ikke om de kan parres med hverandre og få avkom som registreres i "riktig" rase etter farge/pels... Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Du tenker kanskje på Griffon-rasene? Griffon Belge (strihåret, sort eller black/tan) Griffon Bruxellois (strihåret rød) og Petit Brabancon (korthåret) De er egentlig identiske - forskjell kun i farge/pels. Men på utstilling stilles de ut som forskjellige raser. Jeg vet ikke om de kan parres med hverandre og få avkom som registreres i "riktig" rase etter farge/pels... Susanne Det er vel ikkje kun fargane som er forskjellige, er vel størrelse også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts