Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor finner jeg uro?


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg skal handle julegaver, og har på ei ønskeliste fått "uro" - altså en pyntesak som kan henge fra en krok i taket. Noen som har en vill idé om hvor jeg kan finne det?

Det optimale er om jeg fant med hunderasen til min venninne på - noen som kan huske å ha sett det på nett noe sted?

Og til slutt, hva pokker er "uro" på engelsk, så en stakkar kan google og ebay'e det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lenke, jeg skal granske de nøyere, de hadde i hvert fall rasene hennes. Ikke like lett å se hvilken rase alle siluettene er, men skal studere mer nøye, jeg har fire raser å velge mellom :D

Du kan faktisk lage en selv ganske enkelt, med en trering fra panduro, tynne snorer eller fiskesnøre, litt perler og noen fine hundebilder limt på tynn papp.

Men da må jeg ha kreative ferdigheter og bare to tommeltotter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lenke, jeg skal granske de nøyere, de hadde i hvert fall rasene hennes. Ikke like lett å se hvilken rase alle siluettene er, men skal studere mer nøye, jeg har fire raser å velge mellom :D

Du velger jo navn på rasen i bestillingen, så du trenger jo ikke finne ut hvilken som er "rett" ;)

Edit: mulig jeg misforstod deg nå, ikke meningen å forklare deg noe selvsagt eller noe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger jo navn på rasen i bestillingen, så du trenger jo ikke finne ut hvilken som er "rett" ;)

Ja, det jeg mente var at selv om siluetten skal være av rase X, er det ikke alltid så lett å se at det er nettopp rase X. Da jeg så på berneren, for eksempel, kunne det i grunnen vært leonberger, nuffe, pyreneer, golden eller en annen stor, hårete hund. Ikke alle raser har en like spesiell og enestående siluett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Tusen takk for lenke, jeg skal granske de nøyere, de hadde i hvert fall rasene hennes. Ikke like lett å se hvilken rase alle siluettene er, men skal studere mer nøye, jeg har fire raser å velge mellom :D

Men da må jeg ha kreative ferdigheter og bare to tommeltotter :D

Juleverksted neste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...