Gå til innhold
Hundesonen.no

Luna av Riverroom - ESS


Irenen
 Share

Recommended Posts

Luna ser utrolig herlig ut! Hun har så gode øyne!

Godt dere fant ut hva som feilte henne, ikke rart hun har vært litt daff om hun har tyroxinmangel :) Du skal se hun går tilbake til valpestadiet igjen nå ;)

Ja, det blir deilig til våren når formen hennes blir bedre igjen, og hun kan svømme og ta av seg de tre-fire ekstra kiloene som er på kroppen også :)

God bedring til hunden :) Hun er virkelig nydelig!

Takk :D

:wub: Fiiiine jenta. Godt dere fant ut av hva som var galt.

Ja, veldig glad for at det ikke var noe alvorlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Huff, jeg har jo helt glemt å oppdatere her.. :(

Luna fylte 10 år den 3. mai! :D Dagen ble feiret med oksemuskel, levergodis og en ny leke (av typen skinneez and) :)

Ellers er stoffskiftet hennes tilbake på det normale, så medisiner fungerer veldig bra. Hun er så sprek og fjollete, at man skulle virkelig ikke tro frøkna var 10. Har fått av henne et par kilo også, men en til hadde kanskje ikke skadet.

Typisk min flaks klarte hun å kutte poten sin på noe skarpt ved sjøen, og måtte lappe sammen poten sin en lørdags ettermiddag (Den tråden her handler visst nesten bare om Luna sine veterinærturer.. :mellow: ) Men etter rens, et par sting og en uke med sokk, ble den helt fin :)

IMG_4445.JPG

Vurderer å melde henne på vannredningskurs i sommer, hvis det fortsatt er noen ledige plasser, og da i tillegg prøve oss på svømme og redningsprøven på slutten av kurset - bare for morroskyld, for min og hennes del :ahappy:

IMG_5546.JPG

IMG_5407.JPG

IMG_5474.JPG

IMG_5022.JPG

IMG_5287.JPG

IMG_4205.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...