Mini Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Håper noen vil stemme på han,bilde nr. 3:) http://alphablogg.net/?p=492 Siter
Ia Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Å, nei! Nå har jeg jo brukt opp stemmene mine... Siter
Mini Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg var visst for sent ute... Siter
Mini Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 jeg stemte på han jeg (: Stemt stemt på Mini jeg Takk Siter
Lemen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg synes det var noe kjent med villdyr nr 3. Mini har så klart fått stemmen min. Tåler han TOTW godt? Siter
Mini Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg synes det var noe kjent med villdyr nr 3. Mini har så klart fått stemmen min. Tåler han TOTW godt? Takk for stemmen TOTW? Han spiser tørrfisk på bildet og det tåler han ja,han er så frisk i magen sin nå,ingen problemer sålenge han spiser kun det han tåler Siter
Lemen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Takk for stemmen TOTW? Han spiser tørrfisk på bildet og det tåler han ja,han er så frisk i magen sin nå,ingen problemer sålenge han spiser kun det han tåler Så fantastisk at Mini er bra i magen sin. TOTW er Taste of the wild. Siden vinneren av fotokonkurransen får et års forbruk av Taste of the wild hadde det vært supert om Mini tålte fôret tenkte jeg. Siter
Mini Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Så fantastisk at Mini er bra i magen sin. TOTW er Taste of the wild. Siden vinneren av fotokonkurransen får et års forbruk av Taste of the wild hadde det vært supert om Mini tålte fôret tenkte jeg. Ja,jeg synes virkelig han fortjener å være frisk nå,stakkars lille kroppen som gikk gjennom så mye sykdom... Nei,jeg tør ikke ta sjansen på å skifte for selv om han vinner et års forbruk av Taste if the wild,da gir jeg det bort jeg vant et års forbruk av appetitt tidligere i år og det ga jeg bort Mini skal spise Eukanuba Dermatosis resten av livet ja,ikke verd at han blir syk igjen ved å prøve noe annet... Siter
Taz Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Hvorfor deltar du i konkurransen hvis du ikke vil ha fôret? Siter
Mini Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Hvorfor deltar du i konkurransen hvis du ikke vil ha fôret? Kan glede noen andre med det da Synes det er gøy med fotokonkurranser uansett hva premien er... Siter
Recommended Posts