Miko Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2005 Er det noen som ser på Tjuefjerde på tv 3? Jeg ser på det :oops: Det er så tragisk at det blir litt bra, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2005 så første episoden. men har ikke sett det etter det, ja det er så tragiskt at det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2005 Nei følger ikke med på noe i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2005 jeg har å sett litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2005 Jeg har sett litt, men likte den ikke så orker ikke følge med. Da ser jeg heller på jul på månetoppen. Men syns ikke noen av seriene som går i år er særlig bra. Syns de kunne sendt The julekalender i år og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Jeg har fått nok av Tjuefjerde bare ved å se på reklamene... Det ser så tragisk ut ja! Jeg synes det blir så dumt at de skal ødelegge den gode gamle jula, ved å trekke inn våpen, og at folk skal kidnappe julenissen og sånt noe. Det er ikke sånn jula skal være. Jula skal være god den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Jeg har fått nok av Tjuefjerde bare ved å se på reklamene... Det ser så tragisk ut ja! Jeg synes det blir så dumt at de skal ødelegge den gode gamle jula' date=' ved å trekke inn våpen, og at folk skal kidnappe julenissen og sånt noe. Det er ikke sånn jula skal være. Jula skal være god den [/quote'] HELT ENIG Gidder særriøst ikke å skru på tv'n når dette holder på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Jeg har prøvd å følge med men jeg er ikke så tv-titter lenger så programmbladet er ikke inne i hodet, alt jeg får med meg for tiden er lost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Ja, eg ser på av og til... dumt, men litt gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 ser ikke på det jeg skjønner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Jeg følger ikke med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 Har ikke sett det ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar