SFX Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Jeg får egentlig ikke lov til å skrive på Sonen før om noen timer, meeen: Tusen takk for gratulasjon Stine! Og vi vet jo at dere virkelig kan! Alle har et skikkelig drittstevne som bare kan gå rett i glemmeboken. Vi hadde vårt helgen før - som du sikkert husker. Bare legg det bak deg, for det er ikke representabelt for hva dere virkelig kan gi. Gi blaffen i hva de rundt ringen sier - de har seriøst ikke peiling eller særlig lang fartstid i ringen om de ikke vet at slike ting kan skje! Ja, det er natt og dag fra den ene helga til den andre for våre hunder her, faktisk, bare i hver sin rekkefølge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Gratulerer til alle som gjorde det bra på Hamar og er fornøyd. Spesielt til Monica og Benedicte siden jeg kjenner dem :icecream: Jeg holdt jo på å rope ut i vill jubel når Chilli klarte tannvisningen Stolt av at du ikke gav opp. Ikke at du hadde noe valg i grunn Stine, det var stor forskjell på den hunden som gikk tannvisning og fellesdekk og den hunden som kom ut for runde nr 2. Skulle ikke tro det var samme hund. Hun var mye mer samlet og avslappet i første del. Håper virkelig du fortsetter å jobbe og en dag starter kl 2. For det fortjener både du og X'en. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts