HeraHiromi Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 http://www.facebook...21031735&type=1 Her er litt stormfulle bilder fra Hellestø i dag. Kan dere se dem om dere er logget inn på FB? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Ja, jeg ser dem! Veldig flott, kjenner det river i kinna bare av å se på bildene! 1 Siter
Raksha Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Ååh så herlig! Savner Hellestø... Flotte bilder Siter
HeraHiromi Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Ja, Hellestø er en deilig plass. Enten det blåser stikker og strå eller er en varm sommerdag Siter
Raksha Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Ja! Eneste jeg savner med vestlandet er hellestø. Vind, hunder som løper, bølger, kamera *drømme seg bort* Nesten synd vi ikke feirer jul og sånt i stavanger lenger, hellestøtur på dagen på julaften var en fin tradisjon. 1 Siter
LilleZara Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Flotte bilder! Det er virkelig vindfullt her i området idag ja! 1 Siter
Papillon Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2011 Åå, jeg virkelig elsker den stranda "Sydenstrand" I Norge, noe helt annet enn de blasse strendene i Tønsberg distriktet! Flotte bilder! Husker jeg bada der en gang og fytti så store bølger 1 Siter
Recommended Posts