LilleZara Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Jeg håper og tror at jeg ikke er den eneste som synes at hundepoter/labber er søte Så derfor åpner jeg herved en tråd der vi kan samle masse bilder av nettopp poter/labber Bilder mottas med takk! (det trenger ikke være bilder som bare inneholder poter,kanskje hunden din bruker labbene sine til å holde ting,klør seg i ansiktet osv,men at de ihvertfall er en del av bildet Sleng gjerne inn hvis du har søte bilder av andre dyreføtter,eneste som er forbudt her er voksne menneskeføtter ) Så avslutter jeg med de minste og søteste potene på en (trolig)utvokst hund jeg noen gang har sett: Se da hvor små de er i forhold til Zara (som ikke er en spesielt stor hund hun heller) Siter
Anette Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Skal ta bilde av potene hennes,hun har veldig søte poter Siter
LilleZara Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Haha,det er så søtt når de klør seg i ansiktet med de korte labbene sine Siter
Irenen Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Taxi sier tydelig ifra med potene når han er sulten: 1 Siter
Papillon Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Aww, poter er så søte! Og så lukter de så godt Siter
Recommended Posts