Heidihj Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Venter på bilder, Heidi .... :mellow: Ops.. glemte helt denne tråden jeg Ligger en liten smakebit i bloggen vår, skal se om jeg får lagt ut noen i kveld eller i morra kveld. Siter
Heidihj Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Det tok litt tid før jeg fikk somla meg til å komme med bilder, men her er de altså. De fleste bildene er tatt av Ida med mitt kamera. Takk for det Ida! Det var en knall helg, med mye ny lærdom og masse gode tips fra Maren. Elwira var litt vanskelig å jobbe med i starten, men hu kom seg når vi fant øvelser hun og motivasjon hun likte Alt i alt veldig fornøyd! Ia og Tinka Nydelige Tinka Kiter Elwira med apporten Ruta er morsomt syns hun! Farten er ikke akkurat på topp her, men hun er flink da Neseprøve. Elwira er flink å finner rett pinne. Hun syns det morsomste var å ta alle pinnene og kaste de i været etter tur. Det å finne den ene pinnen var tull mente hun, men etterhvert tok hu pointet med at rett med rett pinne vanker det en megabelønning! Maren hjelper med å få Elwira interessert i rett pinne Vi leker oss litt med slalomen i pausen Tinka på bommen Nok er nok, da er det lov å slappe av med kosing Isbjørnbamsen min Fritt hopp over hinder Fornøyd jente! Felles sitt i x antall minutter Maren lager forstyrrelser Vofsene er flinke og venter i buret Og til slutt en liten bildeserie av flinkeste apportøren Tinka: 1 Siter
Ia Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2011 *stolt!* Jippiii, fine bilder! Kan jeg få lov til å stjele litt til bloggen min, Heidi? Siter
Heidihj Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 *stolt!* Jippiii, fine bilder! Kan jeg få lov til å stjele litt til bloggen min, Heidi? Bare å stjele Siter
Recommended Posts