Carro92 Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 har PM kommet? never mind, fikk akk mail om det sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Wæææ 9 sheltie valper på søndag og 1 hel norsk lundehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Synes egentlig 29 også kan komme! En Collie valp bare, og 3 korthåret voksne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 7 små svartinger på søndag. Omtrent som forventet det, og akkurat passe for en debut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Link til PM?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Har meldt på 3 hunder lørdag og 4 søndag. Selvsagt er oppmøte samtidig på søndag med rottisene og eurasierne, så jeg får i allefall en hektisk dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Synes egentlig 29 også kan komme! En Collie valp bare, og 3 korthåret voksne. blir spennende å se hvem de andre 2 er da er det kanskje 5 stk på lørdag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Er det ingen som gidder å linke til PM eller? Til den 30. oktober? Ville vært veldig veldig hyggelig om noen gadd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Søndag: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=110572 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 blir spennende å se hvem de andre 2 er da er det kanskje 5 stk på lørdag da Marie og Kompis kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Er det ingen som gidder å linke til PM eller? Til den 30. oktober? Ville vært veldig veldig hyggelig om noen gadd det. Skulle jeg gjerne gjort...men aner ikke åssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 9 dsg, forventet antall Men så har jeg kommet frem til at det er 3-4 juniortisper inkludert Ophelia. Og 2 av hennes argeste konkurrenter kommer jo selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Søndag: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=110572 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Vi kommer på søndagen 30.oktober 16 eurasiere påmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 er bare 2 whippet valper i vår klasse. Er nysgjerrig på hvem den andre er noen som også vet hvordan de gjør det når man skal få tilbake litt av påmeldingsavgiften siden jeg er medlem i njff? og vet evt hvor mye rabatt man får? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Oooh, en hel basenjivalp på søndagen også, mon tro hvilken DET er. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Siden Kamar kommer- og jeg skal være i andre enden- kommer jeg altså Og jeg gleeder meg altså! Enig med Emma, shit samma hvordan det går. Valpeshow ER kos, og jeg gleder meg SÅÅÅ mye til å vise flotte Kamar- og til å snoke Føniks-valp! jeg vil komme å kose mose på Kamar mamma kommer med valpene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 3 hoffer på lørdag Og Günther er en av dem Deilig med liten rase, blir ikke så skummelt syns jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 8 konkurrenter for Smula i juniordebuten på lørdag. Æ glær mæ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Kun 6 sheltie valper på lørdag egentlig helt greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Dette er ganske vilt faktisk. Det er hele 12 shibaer påmeldt lørdag, hvorav to valper. Det er mer enn det var på Bjerke i sommer, liksom. Jeg veit hvem nesten alle er, blir koselig med stor shibagjeng, er ikke så ofte "alle" som driver med utstilling på Østlandet ser hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Dette er ganske vilt faktisk. Det er hele 12 shibaer påmeldt lørdag, hvorav to valper. Det er mer enn det var på Bjerke i sommer, liksom. Jeg veit hvem nesten alle er, blir koselig med stor shibagjeng, er ikke så ofte "alle" som driver med utstilling på Østlandet ser hverandre. Ja, jeg så dette jeg også! Fantastisk bra da Og så får jeg håpe at lille øllebølle er like flink som hun er på treningen sin for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Ja, jeg så dette jeg også! Fantastisk bra da Og så får jeg håpe at lille øllebølle er like flink som hun er på treningen sin for tiden Hun skal møte Daito, som er kjempestor og visstnok litt vrang mot andre hunder om dagen. Vi krysser fingra og heier uhemma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Hun skal møte Daito, som er kjempestor og visstnok litt vrang mot andre hunder om dagen. Vi krysser fingra og heier uhemma! Og vi heier jo så klart på dere Og tenker at hvis Daito har blitt veldig stor, virker sikkert Lexi kjempeliten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Og vi heier jo så klart på dere Og tenker at hvis Daito har blitt veldig stor, virker sikkert Lexi kjempeliten Det viktigste er jo at de er velproposjonerte, og det har jeg inntrykk av at Daito også er. Han ser veldig godbollete ut på bildene. Men poenget mitt er at det er jo Lexie også, velproposjonert, altså. Men grunnen til at Lise ikke stiller sine hanner nå på lørdag, er at de begge er svære, og vår finske dommer ikke liker store hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts