Drømme valpen Skrevet 4. September 2011 Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Er det billigere og kjøpe hundeutstyr i sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. September 2011 Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Ja, for det meste er det det. På divinedog kan du kjøpe Hurtta- produkter til en veldig billig penge, men man må huske på tollen. Vi har eiendom i sverige, så jeg bestiller bare alt dit, så slipper jeg unna det Men skal du dra dit å kjøpe utstyr, får du det ikke såå veldig mye billigere hvis du handler rett over grensen. Reiser du litt lenger inn, får du det billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Vi bor jo ved grensen, men hvor mye lenger inn er det snakk om da? :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. September 2011 Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Det kommer litt ann på. Så det kan jeg dessverre ikke svare deg på! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 5. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Hehe, det er greit. Da bare tar vi en titt over grensa til å begynne med :icecream: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 I østersund syns jeg det var litt billigere iallefal Kjøpte bein, klosaks og div små ting til hundene og det ble ikke så dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Vi bor jo ved grensen, men hvor mye lenger inn er det snakk om da? :rolleyes2: Hvor bor du da? Jeg bor i Sverige og kan kanskje hjelpe deg med å vite hvor det lønner seg å handle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts