Dobbelutstilling Mossehallen 17-18/9
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Ingen av dem. Oslo Hundeskole har veldig mange instruktører, og de velger selv metode. Det betyr at du ikke vet på forhånd om de bruker straff og gammeldagse metoder eller 100% positivt med bare belønning. Norges Hundeskole har jeg ikke noen nyere erfaring eller kunnskap med. De har pleid å være helt ok, men også hatt bruk av straff og korreksjon. Hvis du er på den siden av byen kan jeg anbefale Smarthund som har kurs på Fornebu, eller Din Beste Venn på Høvik. De har flinke instruktører og bruker bare positive metoder.
-
Heisann! Vi venter på valp og jeg har veldig lyst til å gå valpekurs (potensielt også flere kurs) - vi holder til på Østlandet, like utenfor Oslo. Av de som dukker opp når jeg googler er Oslo Hundeskole og Norges Hundeskole. Begge har avdelinger ved Asker og Bærum som er det som blir mest aktuelt for vår del. Vil noen komme med tips til hvilken vi bør velge? Har du personlig erfaring eller preferanser? 😊
-
Men undersøkelsen spør etter type og alder på hund. Type kan jo være relevant, bra det er fritekstfelt så man kan svare flere. Det er jo mange som har mer enn én hund, dermed blir det obligatoriske spørsmålet om alder på hunden også vanskelig.
-
Hei Det er mest relevant fordi det hjelper oss med å se om det er ulike ting som går igjen innenfor for eksempel kjønn eller aldersgruppe, slik at vi kan se om det finnes noen mønstre Undersøkelsen passer for alle som enten har hund, eller har hatt hund
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts