SusanneL Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Påminnelse: første (og billigste) fristen går i dag! Kan ikke huske at jeg noensinne har vært på en utstilling i selve Mossehallen, jeg.. Spennende å se hvordan det ser ut der. Vet at det jo er langt å gå fra parkeringen - så sats på litt ekstra tid på morgenen! Susanne Whoops - beklager, datoen er såklart 17 og 18. september.. Hvis noen kan rette opp det hadde det vært snilt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 en onsdag og torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 en onsdag og torsdag? Nå tror jeg du ser på kalenderen i august Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Vi får ikke lov til å være med 3 utstillinga vi blir utestengt fra, først Våler, så Hamresanden og nå denna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Vi får ikke lov til å være med 3 utstillinga vi blir utestengt fra, først Våler, så Hamresanden og nå denna Hvorfor får dere ikke lov til å være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Hvorfor får dere ikke lov til å være med? Er visst bare Yorkshire Terrier som har lov Veit ikke hva Norsk Terrier klubb driver med jeg, eller så vil vel ikke de klubba som arrangerer ha oss med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Er visst bare Yorkshire Terrier som har lov Veit ikke hva Norsk Terrier klubb driver med jeg, eller så vil vel ikke de klubba som arrangerer ha oss med... Kjedelig det er da kanskje høre hva terrier klubben sier, om det er noen god grunn fir det.. Jo, og vi teller på knappene om vi skal på lørdagen, skal stille utpå søbdagen i larvik og siden det bare e valpeshow vurderer vi om vi skal gidde 2 dager på rad... Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Nå tror jeg du ser på kalenderen i august nei det stod feil i topicet det stod nemlig 7/8 ikke 17/18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Påminnelse: første (og billigste) fristen går i dag! Kan ikke huske at jeg noensinne har vært på en utstilling i selve Mossehallen, jeg.. Spennende å se hvordan det ser ut der. Vet at det jo er langt å gå fra parkeringen - så sats på litt ekstra tid på morgenen! Susanne Whoops - beklager, datoen er såklart 17 og 18. september.. Hvis noen kan rette opp det hadde det vært snilt... Langt å gå fra parkeringsplassen? Hm.. er en parkering rett utenfor, men den er som oftest full iallefall hvis det er sånne arragementer, men rett ovenfor veien altså kanskje 2 min å gå til veien (er undergang) er det en stor parkering Så isteden for å svinge til høyre inn til Mossehallen så svinger man venstre, og omvendt hvis man kommer andre veien Men altså, greit uansett å ha god tid på morgen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Nå tror jeg du ser på kalenderen i august Ja, beklager - jeg som mistet 1-tallene i topic'en.. (Har dårlige 1-tall på den lille netbooken min...) TAKK til den som korrigerte det! Jeg husker det som kjempelangt å gå fra parkeringen og til hallen, jeg - da den parkeringen i seg selv er ganske stor.. Langsetter vannet der, etc. Men mulig jeg husker helt feil, altså! (Eller hadde fryktelig mye med meg når jeg gikk der sist.. :-)) Interessant uansett - og sikkert et godt alternativ til Letohallen! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Vi kommer Blir spennende å se hvordan han takle inneutstillinger. Jeg syntes uteutstililnger er å foretrekke, mye mer plass og luft, men nå har jeg blitt litt hekta, så må jo prøve oss inne igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 jeg skal på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Vi kommer begge dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts