Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg prøver å laste ned et bilde, så står det på vært eneste bilde: Feil Denne filen var for stor for å laste opp. Er det noe jeg kan gjøre for å laste opp bildet? :icon_confused:

Skrevet

Kanskje du har brukt opp "kvoten" din og må slette noen andre bilder du har lastet opp tidligere? I så fall kan du gjøre det inne på Kontrollpanelet. Hvis ikke kan det hende at selve bildefilen er for stor, og da må du krympe den litt først, f.eks i Paint.

Skrevet

Her på hundesonen :)

Det er en veldig lav kvote man kan laste opp bilder her på hundesonen pga det tar mye plass.

Så det jeg anbefaler deg å gjøre er å laste opp bildene til facebook, picasa, imageshark, photobucket ol også heller lime linken inn mellom img tagger :)

Skrevet

Kanskje du har brukt opp "kvoten" din og må slette noen andre bilder du har lastet opp tidligere? I så fall kan du gjøre det inne på Kontrollpanelet. Hvis ikke kan det hende at selve bildefilen er for stor, og da må du krympe den litt først, f.eks i Paint.

Det er en veldig lav kvote man kan laste opp bilder her på hundesonen pga det tar mye plass.

Så det jeg anbefaler deg å gjøre er å laste opp bildene til facebook, picasa, imageshark, photobucket ol også heller lime linken inn mellom img tagger

Takk for svar :) Nå kan jeg legge ut bildene :D