Gå til innhold
Hundesonen.no

Dine favoritter hos iherb!


mokken

Recommended Posts

Det klør litt i lommeboken så da tenket jeg å bruke pengene litt fornuftig for en gangs skyld.... :whistle:

Hva er dine favoritter hos iherb?

Link gjerne til produktet!

Denne skal jeg ihvertfall bestille, jeg liker at drikke smaker noe nemlig.

Trenger vel sikkert ikke å nevne da at vann ikke er en favoritt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra virgin kokosolje ftw! Og probiotika, omegaer, sukkerfritt snop, sukrin osv osv osv. iHerb er da shizzle!

Det er vel ikke lov å legge ut sånn kode som gir meg poeng og andre $5 avslag på første kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer LivB til å gå bananas i denne tråden, gleder meg!

:thumbs::banana:

Hihi :D

Jeg eeelsker Iherb - *High five* :D

Jeg handler veldig mye rart der, de har så godt utvalg og portoen er så billig, spes om du holder deg under 4 pound i vekt.

Noen av mine favoritter - og Sølves:

Dogswell tørkede kyllingfileter De er tilsatt urter og div oljer for ulike formål som bedre ånde, energi osv. Sølve elsker de. :)

Sterk omega3 som jeg bruker og er veldig fornøyd med - både billig og veldig bra

Ecover er gode produkter som er mye bedre for miljøet og ikke testet på dyr. Jeg kjøper generelt alle Ecover produktene mine på Iherb - mye billigere.

Organisk Earl Grey og Celestial Seasonings er blant mine te favoritter, liker spesielt Sleepy time tea med Valerina og True Blueberry tea.

Jeg kjøper også mye helsekost (betakaroten, multivitaminer, ekstra sterkt c vitamin osvosv), men det er en del merkelige regler vi må forholde oss til som det er kjekke på vite om - folsyre og vitamin B kommer ikke inn i Norge mener jeg. Og jeg fant nettopp ut at Billberry produktet jeg venter på (konsentrert blåbær++) inneholder for mye A vitamin (over 5000 Iu) så det kommer ikke inn i Norge - kjipt.. Men jeg kan jo bare ta meg en tur på hytta og plukke blåbær så det er jo ikke synd på meg akkurat. :lol:

Søsteren min har en 1 åring og hun har kjøpt masse barneutstyr, kopper, bestikk, kjeks osv til frøkna si.

Av andre ting jeg har kjøpt er Atkins barer, de er veldig mye billigere på Iherb - bare så synd de aldeles ikke kan erstatte sjokolade.. Også har jeg kjøpt Biobag - den norske typen - mye billigere på Iherb. Samt en hel del andre ting som våtservietter til å fjerne sminke, probiotika til Sølve, shampo for hodebunnspsoriasis (den var vist veldig bra iflg mor)

Også må jeg kanskje nevne at ved å skrive inn IVE826 får du 5$ i rabatt som førstegangskunde - da får jeg 4% reward av totalsummen og den som handler får en rabattkode å gi videre selv. :ahappy:

EDIT:

Extra virgin kokosolje ftw! Og probiotika, omegaer, sukkerfritt snop, sukrin osv osv osv. iHerb er da shizzle!

Det er vel ikke lov å legge ut sånn kode som gir meg poeng og andre $5 avslag på første kjøp?

Er det ikke lov altså? For jeg gjorde det og da synes jeg du også skal. :yes: Bare gjør det Mari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lov altså? For jeg gjorde det og da synes jeg du også skal. :yes: Bare gjør det Mari!

Woohoo, living on the edge! FUR481 for $5 dollar pour toi og bittelitt ca-ching! til lille moi. :)

Jeg og kjøper Atkins det og har nommy peanut butter cups på vei! Hu hei! iHerb er litt for godt til å være sant altså. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :D

Jeg eeelsker Iherb - *High five* :D

Jeg handler veldig mye rart der, de har så godt utvalg og portoen er så billig, spes om du holder deg under 4 pound i vekt.

Noen av mine favoritter - og Sølves:

Dogswell tørkede kyllingfileter De er tilsatt urter og div oljer for ulike formål som bedre ånde, energi osv. Sølve elsker de. :)

Sterk omega3 som jeg bruker og er veldig fornøyd med - både billig og veldig bra

Ecover er gode produkter som er mye bedre for miljøet og ikke testet på dyr. Jeg kjøper generelt alle Ecover produktene mine på Iherb - mye billigere.

Organisk Earl Grey og Celestial Seasonings er blant mine te favoritter, liker spesielt Sleepy time tea med Valerina og True Blueberry tea.

Jeg kjøper også mye helsekost (betakaroten, multivitaminer, ekstra sterkt c vitamin osvosv), men det er en del merkelige regler vi må forholde oss til som det er kjekke på vite om - folsyre og vitamin B kommer ikke inn i Norge mener jeg. Og jeg fant nettopp ut at Billberry produktet jeg venter på (konsentrert blåbær++) inneholder for mye A vitamin (over 5000 Iu) så det kommer ikke inn i Norge - kjipt.. Men jeg kan jo bare ta meg en tur på hytta og plukke blåbær så det er jo ikke synd på meg akkurat. :lol:

Søsteren min har en 1 åring og hun har kjøpt masse barneutstyr, kopper, bestikk, kjeks osv til frøkna si.

Av andre ting jeg har kjøpt er Atkins barer, de er veldig mye billigere på Iherb - bare så synd de aldeles ikke kan erstatte sjokolade.. Også har jeg kjøpt Biobag - den norske typen - mye billigere på Iherb. Samt en hel del andre ting som våtservietter til å fjerne sminke, probiotika til Sølve, shampo for hodebunnspsoriasis (den var vist veldig bra iflg mor)

Også må jeg kanskje nevne at ved å skrive inn IVE826 får du 5$ i rabatt som førstegangskunde - da får jeg 4% reward av totalsummen og den som handler får en rabattkode å gi videre selv. :ahappy:

EDIT:

Er det ikke lov altså? For jeg gjorde det og da synes jeg du også skal. :yes: Bare gjør det Mari!

Link??

Gjerne til sukrin og venner også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er disse:

Betakaroten - har ikke fått soleksem i år - jej! Og jeg har vært i syden hvor det var sol. :lol:

Multivitaminer - men denne er det folsyre i ser jeg. Jeg har bare bestilt den en gang og er veldig fornøyd med den, men det er mulig den egentlig ikke skulle sluppet igjennom tollen.. Vær obs på at det er forskjell på multivitaminer med jern for kvinner og uten for alle. Neste gang tror jeg at jeg kjøper med jern. :)

Sterke C-vitaminer

Til Sølve har jeg kjøpt Probiotika

Det er ofte tilbud og kampanjer på Iherb så som regel kjøper jeg det er som er på tilbud. :)

Min kode er IVE826 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...