Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bor i USA her inne?

LilleZara

Recommended Posts

Jeg etterlyser en "pakke-venn" som bor i USA :) Kan være andre land også altså,bare det finnes litt kjekke ting der som jeg kunne tenkt meg :ahappy:

Tusen ganger har jeg tenkt- "åh,skulle ønske jeg kjente noen i Amerika som kunne sendt en slik til meg,så hadde det ikke blitt såååå dyrt og jeg hadde sluppet å tenke tollgrensen,blablabla...."

Så nå har jeg funnet ut at jeg må skaffe meg en pakke-venn som kan hjelpe meg med å sende litt småting av og til (f.eks små hundeting,godis som jeg kunne tenkt meg,osv :ahappy: )

Og jeg sender selvfølgelig pakker tilbake! :D

Kanskje noen savner brunost og melkesjokolade f.eks?? :whistle:

Betaling blir vi enig om,om jeg skal overføre penger,eller om jeg skal sende pakke tilbake med samme verdi osv. :)

*krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt USA, men jeg bor i Canada igjen fra neste uke av. Bestiller en del fra USA (blant annet Clean Run, Dog Supplies etc.) og kan da lett bestille ekstra. Jeg har også innimellom anledning til å få ting levert i USA (familie) og så videresendt/brakt. Dette blir i hvert fall mulig v/Thanksgiving og jule/nyttårstider.

Har i hvert fall tidligere savnet den norske jule/påskemarsipanen, så noe kunne vi nok ordnet der :)

Send gjerne en pm om det kan være av interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...