Riot Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Ble dratt med på papillontreff og bragte halve kameraet med meg. Tok et par bilder til deres fornøyelse. PS: Jeg har et par flere jeg kan redigere, men nå skal Only Blondie få lov å rydde og vaske.
Ia Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Gud, så vakre de er! Utrolig flotte bilder. Jeg vil ha fler!
Riot Skrevet 14. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2011 Aner ikke åssen fargene blir siden jeg har kalibrert skjerm. På Only Blondie sin laptop var de mer fargeløse. Vittig å se på. De er lagret riktig i hvert fall og er nydelige her.
Ia Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Er helt perfekte her. Jeg har virkelig falt for denne rasen
MegaMarie Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Hihi, de har et herlig gemytt ihvertfall Og vakkert utseende! Synd den pelsen ikke er så praktisk alltid. Jeg tror Blondie egentlig er i feil kropp. Hun skulle vært en korthåret hund. Flere bilder kommer Jeg så mange på kameraet som jeg vil ha inn her
Ia Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Hihi, de har et herlig gemytt ihvertfall Og vakkert utseende! Synd den pelsen ikke er så praktisk alltid. Jeg tror Blondie egentlig er i feil kropp. Hun skulle vært en korthåret hund. Flere bilder kommer Jeg så mange på kameraet som jeg vil ha inn her Hvis alle er som Tinka'en min, er de virkelig alt jeg ønsker meg i en hund. Hun er riktignok Phalene, men gemyttet burde vel stort sett være tilsvarende. Haha, forresten, så utrolig morsomme de er som valper! Når ørene bare står rett opp, uten pelsen
Riot Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Takker! Søte dyr. Den helt røde uten bliss kunne jeg nesten hatt selv. Kalt den Firefox.
Stine Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Nå fikk jeg nesten lyst på en sånn en
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar