Gå til innhold
Hundesonen.no

Vaske hund bilder

Anette

Recommended Posts

Jeg tenkte jo så smart at å putte stellebordet inni dusjen ville jeg få hundene i min høyde og voila mindre vondt i ryggen enne å sitte på knærna på bakken. Så tenkt så gjorde vi!

Aner fred og ingen fare

IMG_0137.JPG

HJELP! Dette vil vi ikke :aww:

IMG_0145.JPG

Med dørene igjen fungerte det sånn delvis, men vannspruten stod til alle kanter

IMG_0147.JPG

IMG_0148.JPG

Man trenger masse shampoo :aww:

IMG_0152.JPG

Oh so happy dog :P

IMG_0153.JPG

Sitte lengst vekk er best

IMG_0154.JPG

ferdig! ta da

IMG_0156.JPG

Hund nummer 2 tortureres

IMG_0159.JPG

IMG_0160.JPG

Ehh... var ikke hunden mine sjokoladebrun? :blink:

IMG_0162.JPG

Nyvasket og blåst

IMG_0169.JPG

piggsvin

IMG_0170.JPG

Red on Red var så herlig :D seeee skinnet da :D

IMG_0171.JPG

IMG_0172.JPG

røøød skjær!

IMG_0173.JPG

2 hunder vasket og blåst, 2 eiere veldig gjennomvåte og hele badet. neste gang tror jeg vi tar det i bakkenivå :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pc-skjermer har dere i heimen egentlig? :blink: Jeg kunne skimte 4 i bakgrunnen, men det er kanskje fler? :lol:

Sannsynligvis passer du (eller din sambo?) inn i kategorien "over middels interessert i pc"? :D

Artig bildeserie. Trimmebord i dusjen var jo i teorien veldig god idè, ja nesten genial, hehe :D Tenkte noe i samme baner selv i går, da jeg måtte knele for å vaske hunden i dusjen. Det er en slitsom stilling å stå i når man må vaske hunden, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pc-skjermer har dere i heimen egentlig? :blink: Jeg kunne skimte 4 i bakgrunnen, men det er kanskje fler? :lol:

Sannsynligvis passer du (eller din sambo?) inn i kategorien "over middels interessert i pc"? :D

Artig bildeserie. Trimmebord i dusjen var jo i teorien veldig god idè, ja nesten genial, hehe :D Tenkte noe i samme baner selv i går, da jeg måtte knele for å vaske hunden i dusjen. Det er en slitsom stilling å stå i når man må vaske hunden, helt klart.

Vi er over middels ja :lol: begge er utdannet og driver med det som jobb og fritid :P vi har bare 4 for øyeblikket :P

trimmebord i dusjen så burde du stå i undertøy/badetøy. for guri det sprutet av alt vannet osm traff bordet og stod rett ut på oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo besøke meg før du drar så da kan vi ta prosjekt vask en berner :P

Hun må jo se pen ut når hun reiser :wub:

Herregud, jeg skal jo dra snart! Sant det! Var liksom 3 måneder i går, mens i dag er det plutselig bare 7-8-9-10 dager til. :blink:

Er du ledig tirsdag? :lol:

... og hun ser alltid pen ut :wub: Søte snilleste Berner'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg skal jo dra snart! Sant det! Var liksom 3 måneder i går, mens i dag er det plutselig bare 7-8-9-10 dager til. :blink:

Er du ledig tirsdag? :lol:

... og hun ser alltid pen ut :wub: Søte snilleste Berner'n

tirsdag er veldig god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...