Gå til innhold
Hundesonen.no

Vaske hund bilder

Anette

Recommended Posts

Jeg tenkte jo så smart at å putte stellebordet inni dusjen ville jeg få hundene i min høyde og voila mindre vondt i ryggen enne å sitte på knærna på bakken. Så tenkt så gjorde vi!

Aner fred og ingen fare

IMG_0137.JPG

HJELP! Dette vil vi ikke :aww:

IMG_0145.JPG

Med dørene igjen fungerte det sånn delvis, men vannspruten stod til alle kanter

IMG_0147.JPG

IMG_0148.JPG

Man trenger masse shampoo :aww:

IMG_0152.JPG

Oh so happy dog :P

IMG_0153.JPG

Sitte lengst vekk er best

IMG_0154.JPG

ferdig! ta da

IMG_0156.JPG

Hund nummer 2 tortureres

IMG_0159.JPG

IMG_0160.JPG

Ehh... var ikke hunden mine sjokoladebrun? :blink:

IMG_0162.JPG

Nyvasket og blåst

IMG_0169.JPG

piggsvin

IMG_0170.JPG

Red on Red var så herlig :D seeee skinnet da :D

IMG_0171.JPG

IMG_0172.JPG

røøød skjær!

IMG_0173.JPG

2 hunder vasket og blåst, 2 eiere veldig gjennomvåte og hele badet. neste gang tror jeg vi tar det i bakkenivå :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pc-skjermer har dere i heimen egentlig? :blink: Jeg kunne skimte 4 i bakgrunnen, men det er kanskje fler? :lol:

Sannsynligvis passer du (eller din sambo?) inn i kategorien "over middels interessert i pc"? :D

Artig bildeserie. Trimmebord i dusjen var jo i teorien veldig god idè, ja nesten genial, hehe :D Tenkte noe i samme baner selv i går, da jeg måtte knele for å vaske hunden i dusjen. Det er en slitsom stilling å stå i når man må vaske hunden, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pc-skjermer har dere i heimen egentlig? :blink: Jeg kunne skimte 4 i bakgrunnen, men det er kanskje fler? :lol:

Sannsynligvis passer du (eller din sambo?) inn i kategorien "over middels interessert i pc"? :D

Artig bildeserie. Trimmebord i dusjen var jo i teorien veldig god idè, ja nesten genial, hehe :D Tenkte noe i samme baner selv i går, da jeg måtte knele for å vaske hunden i dusjen. Det er en slitsom stilling å stå i når man må vaske hunden, helt klart.

Vi er over middels ja :lol: begge er utdannet og driver med det som jobb og fritid :P vi har bare 4 for øyeblikket :P

trimmebord i dusjen så burde du stå i undertøy/badetøy. for guri det sprutet av alt vannet osm traff bordet og stod rett ut på oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo besøke meg før du drar så da kan vi ta prosjekt vask en berner :P

Hun må jo se pen ut når hun reiser :wub:

Herregud, jeg skal jo dra snart! Sant det! Var liksom 3 måneder i går, mens i dag er det plutselig bare 7-8-9-10 dager til. :blink:

Er du ledig tirsdag? :lol:

... og hun ser alltid pen ut :wub: Søte snilleste Berner'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg skal jo dra snart! Sant det! Var liksom 3 måneder i går, mens i dag er det plutselig bare 7-8-9-10 dager til. :blink:

Er du ledig tirsdag? :lol:

... og hun ser alltid pen ut :wub: Søte snilleste Berner'n

tirsdag er veldig god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...