Gå til innhold
Hundesonen.no

kan hunder bli påvirket av været?

antonia

Recommended Posts

har hatt kaizer i en mnd nå, å er overbevist om at hans oppførsel påvirkes av været :icon_confused:

Selvfølgelig er han dorsk når det er stekende sol, og har mer å gi når det er kjøligere, men(!) så fort det er lummert(bygger opp til tordenvær/storm) blir han heeeeeelt crazy banana! han hopper 360, drar som en galning i båndet, spinner på bakken om jeg står stille og ja, dere skjønner tegninga! :rolleyes2:

så fort uværet har startet, er han seg selv igjen! Han er faktisk mer pålitlig enn værmeldingene! Så om kaizer går bananas, tar jeg med meg regntøy :ahappy:

Har hundere deres værreaksjoner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn at Cosmo (basenji) ikke går ut når det regner.

Men det er mye trykk i lufta før uvær, det merker jeg på hodet mitt, skal ikke se bortifra at hunden din også merker det.

ja merker det jeg også, men ikke før en times tid etter han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som har en høyere aktivitetslyst gjennom hele sommerhalvåret, og absolutt på finværsdager gjennom hele året, da merker jeg at han har mer energi og er fryktelig GLAD :banana:

Jeg kjenner nok av hunder som mener regnvær er innevær også... Lummert vær merker jeg at min blir litt dorsk av, så da blir han rett og slett lat!

Så jo, jeg tror hunder påvirkes av været i forskjellig grad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...