Heidihj Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Jeg har lenge ønsket meg et trimmebord, men har utsatt og utsatt å lete for å ikke bruke penger. Hittil har jeg brukt utebordet til min mor, uten at hun er veldig fornøyd, men nå blir det litt langt å dra hjem bare for å ta en skikkelig grooming på bikkjene. Er det noen som har erfaring med et trimmebord til store hunder (golden, malamute, husky osv.)? Noen anbefalinger? Pris har jo endel å si, vil ikke bruke for mye, men vil jo ha noe som holder litt. Trenger ikke galge, bare bord, helst sammenleggbart. Hjul trengs ikke. Håper noen har noen tanker om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Jeg har dette stellebordet Min link bruker mitt til Sheltie og collie så du burte kanskje ha et som et større til malamuten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Det var veldig fint, men tror nok det er i det minste laget desverre :/ Skal få målt opp et bord i morgen, så kan jeg få er inntrykk av hvor stort det bør være i cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar