Tina Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Hejsa alle Hvem kan gætte, hvilke to racer der er i denne blandingshund? Synes det kunne være sjovt, hvis andre også kunne finde blandingshunde, og så kunne vi af og til lave nogle små gættelege. Håber I er med på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 jeg tipper Grand Danois og Rhodesian Ridgeback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 jeg tipper det samme som Andreassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 GD og rottweiler tipper eg da.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Kommer svaret ?? Nysgjerrige nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Tror i hvert fall det er noe med en Rhodesian Ridgeback .. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Mastiff og rhodesian ridgeback ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 her er en til, Klarer dere denne...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 NÅHHMEN den var søt den !!! Får dere andre også sånne tilter når dere ser sååå søte valper, jeg klarer nesten ikke ta det inn, får helt fnatt jeg!!!! Blir helt baby aktig i stemmen, og blir helt rar hehe!!!! I LOVE THEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Vinderen af første leg er: Kathrine Gratulerer Det er Rottweiler og Grand Danois. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Jeg kunne slet ikke glimte en rottweiler i den der :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 næææ, så gøy.. =D> Banana Så det med en gang, hehe 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Gratulere Kathrine =D> Hadde igrunnen ikke kommet på at det var rottweiler i den, hadde du sett den før Kathrine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 nope, hadde ikke sett den før.. Er nok bare eg som er himla god, eller hadde flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Ricco "sin" hund tror jeg er alaskan malamut og golden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 OK, Kathrine, hva tror eksperten at Ricco sin hund er blanding av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Hmm, skal vi se.. #-o Dårlig bilde, lettere¨å se når en ser hele kroppen. Helt erlig så minnet den meg mest om en kenguru med en gang :-k Men kanskje blanding mellom buhund og en eller annen husky.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 21. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Ja, det er virkelig svært at se med det lille billede. Jeg tilslutter mig Kathrine og holder på at det er en kænguru. Ricco, kunne du gøre billedet lidt større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 hvis en ser på ørene så ville jeg tippet noe med papilion, men når en ser de kraftige beina så vet jeg ikke helt. men pelsen kan minne meg om en av de derre gjeterhundene (husker ikke helt hva den rasen het) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Denne da? Nummer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Og denne Nummer 2 Den sorte og hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Engelsk setter / Border collie? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Nummer 1 eller 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 nummer 1... (mente engelsk setter, skrev feil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2005 Klarer ikke å få bildet større, dårlig kvalitet... men det er blanding av Pappillon og Border Collie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar