Gå til innhold
Hundesonen.no

stå

Lizzi

Recommended Posts

hva er den beste måten og lære in stå på? har aldri drevet me utstilling å sånt me di forigge hundene mine så jeg har jo ikke hatt behov for det før :? men jeg og samboeren min har bestemt oss for det at vi vil bruke nikita til det.

åja er det forresten noen som har peiling på hvordan halen til en dack skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har øvd en del på dette med å stå, pga utstilling, med Shaylee. Jeg bruker klikker og har klikket når hun står forran meg og ser opp på meg. Funker veldig bra her. Fikk litt problem da jeg begyte å klikke på sitt for da bare satt hun seg, så jeg kuttet ut sitten og venter med den til vi har lagt på kommando på stå og den funker 100%. Så sitten får vente her i huset :wink:

Lykke til :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal en dachs stå med halen

31032005141538VB6n17FR2CLk.jpg

Når jeg trente med Merlin med oppstilling, pleide jeg å stille han opp på bodet (Likegreit å trene på bordet fra starten av siden dachser skal på bordet for at dommeren skal kladde på dem), og for hver gang så gikk det litt lengre tid før han fikk en belønning. Kommandoordet kom etterhvert i treningen. :wink:

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...